نقل و انتقالات آرشیو خبر ها
نگاهی به نقل و انتقالات چندفصل اخیر یووه

نگاهی به نقل و انتقالات چندفصل اخیر یووه

مطمئنا جذب بازیکنان موثر و رفع مشکلات تیم در پست های مختلف بزرگترین نگرانی هواداران همه تیم ها در فصل نقل و انتقالات است و مدیران باشگاه ها تلاش دارند تا با نظر سرمربی و با توجه به شرایط باشگاه در فرصت های پیش آمده برای تقویت تیم خود و حضور پرقدرت تر در ادامه فصل ، اقدام به خرید بازیکن کنند .

در این بین اما هواداران یووه انتقادهای زیادی در مورد جذب بازیکن در نقل و انتقالات داشته اند و بسیاری معتقد هستند که مدیران بیانکونری بر روی برخی بازیکنان بی دلیل سرمایه گذاری می کنند و برخی بازیکنان را که موثر هستند با نپرداختن پول به راحتی از دست می دهند .

" روزنامه توتواسپورت " آمار و تحلیلی کوتاه از ترانسفرهای یووه در چند فصل اخیر را مرور کرده است :

" یووه در 5 سال حضور ِ تیم مدیریتی فعلی مجموعاً 383 میلیون یورو برای خریدها هزینه کرده است و درآمد باشگاه از فروش 180 میلیون یورو بوده .

گرانترین خریدهای ناموفق یووه کراسیچ، مارتینز و ایزلا بودند که برای خرید این بازیکنان مجموعاً 41 میلیون یورو هزینه شد و خریدهای موفق یوونتوس هم بارتزالی ، پیرلو ، پوگبا و توز بودند که سرجمع مبلغی در حدود 21 میلیون یورو هزینه شده است .

هواداران یووه در این پنج سال همیشه بین کیفیت و قیمت تناسبی ندیده اند ; ویدال با 10 میلیون + 2 میلیون بونس ، پوگبا بصورت آزاد ، بارتزالی با 300 هزار یورو جذب شدند در حالی که 12 میلیون یورو برای مارتینز و 14 میلیون یورو برای بازیکن بی کیفیتی مانند ایزلا پرداخت شده است .

البته یووه 60 بازیکن جوان در اختیار دارد که بصورتی مالکیت این بازیکنان در دست باشگاه است . با این حال بیانکونری در دوره ی این تیم مدیریتی 36 خرید داشته است که تقریبا می توان گفت که یک سوم از آن ها نا امید کننده بودند ! "

" جامعه مجازی هواداران باشگاه یوونتوس "


«به اشتراک گذارید»
Google+ Twitter Facebook
سهیل شناس خوش
سهیل شناس خوش«نگارنده اخبار»
ارتباط با نگارنده: